Kundesenter


Pakkesporing

Se hvor pakken befinner seg under transport - "Min side - Pakkesporing"

PostNord lanserer sporingsapp 

Nyheter: Oppgir du ditt mobilnummer og/eller e-post når du handler varer, vil din pakke automatisk lastes inn i appen. Trenger du å hente din pakke på et av våre utleveringssteder, får du veibeskrivelse og informasjon om åpningstider. Du får også hjelp til å holde orden på dine returer, og får i tillegg mulighet til å bli varslet om å sjekke at refusjon har blitt tilbakebetalt.

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.